Lördagsgöra

Ska strax iväg till frissan och äntligen få klippa igenom mitt sommartrötta hår. Frukosten tillbringades bläddrande i en tidning full av kreativitet och med en skål full av yoghurt och egenplockade blåbär från frysen. Dessutom nypåfyllt Munkte från Gotland - favorit! Det är fantastiskt med vänner som skickar te-leverans med posten, och det är fantastiskt med frisörer som ställer upp på helgmornar när man jobbar borta i veckorna. Senare blir det till att baka då jag får fint fikabesök av min vän och kollega Hanna! Vad har ni för lördagsgöra?


Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Här blir det avslappnat "njuta av att det är höstlov" stuk idag. Alla barnens aktiviter som tennis och hockey och annat har paus. Så det blir lite baka här också, och hem till goa vänner i kväll.

2010-11-06 @ 09:10:39
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Hildur - fixa&dona

Halloj! Du blev toppenfin i håret! :-) Jag och barnen är ensamma hemma denna helg. Maken är i... Kalmar!!! ;-) Här går det i ett. Inledde dagen med ett långt pass i ishallen 7.20-10.40 Å sen fakturera och fixa momsen. Nu har svärmor hämtat barnen för biobesök och sova över. Själv har jag storstädat huset och mellanlandar nu framför datorn innan det är dags att fixa mig själv för att sedan åka några mil för festligheter tillsammans med färghandelskollega och hennes vänner. Så ja... det är fullt upp. Puh! Snart kan jag koppla av en smula. Stooor kram!!!

2010-11-06 @ 16:21:26
URL: http://fixaodona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback