Hembakat är bäst - vaniljhjärtan del II

Jag utlovade ju en uppföljning av mitt bakningsresultat häromdagen men det var sådan försvinnande åtgång att jag knappt hann fota dem, endast ett par ynka hjärtan låg kvar i kylen när jag kom hem efter jobbet idag och trots att de är lite kylskåpssega tror jag att de kommer slinka ner lätt. Helgblommor i favortifärgerna på bordet, en stor kopp te och världens bästa man i soffan - nu ska jag njuta av att det äntligen är fredag och jag hoppas att ni gör detsamma! Trevlig helg.


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It


Kommentarer
Postat av: Pernilla

De ser jättefina ut! Finns sådana formar på ikea? Kram!

2010-09-24 @ 23:51:52
URL: http://vitaparlor.blogspot.com
Postat av: Fridas kök

Fina hjärtan! Bilderna gör mig sugen på fika. :-)

2010-09-25 @ 17:00:21
URL: http://fridaskok.wordpress.com
Postat av: Lisa

Snyggt bakat =)

Jag undrar, på bilden till vänster - är det svarta under en talrik eller en bricka? Var har du köpt den? Och, kopp med anchett - skitsnyggt - var är detta inhandlat?

Svara gärna på min mailadress också :) Trevlig helg!

2010-10-09 @ 18:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback