Tapetleverans

Jag vet inte hur hon gjorde det, men det är inte utan att jag tror att Hemtrender-Jenny har någon på jobbet lindad runt sitt finger för redan vid 9-tiden idag kunde jag hämta ut fototapeten jag beställde i fredags. Härligt jobbat Mr Perswall! Än så länge har jag bara rullat ut den första våden någon meter för att kunna jämföra färgproverna och bestämma väggfärgen till resten av rummet, jag valde ju mellan tre kulörer från Alcro och det blev till slut Fjäder som gick vinnade ur striden. Just nu torkar det sista lagret färg och jag är precis så kvillrig i kroppen som bara en hemmakär inredningsnörd kan bli av att vänta på att få sätta tänderna i möblering och färdigställande. Men det blir när tapeten är på plats och den får vänta till imorgon när hjärnan och kroppen är sitt piggaste jag, allt för att undvika trötthetsmisstagen som jag inte gärna ser tillsammans med en tvåtusenkronorstapet.


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback