Kontaktsvårigheter

Gissa om det har varit en händelserik tvåveckorsperiod - här bakom kulisserna var mina systrar med respektive på besök förra helgen vilket genererade i ett helt bloggtyst veckolsut, annars är det ju på helgen som jag brukar hinna uppdatera mera. Och förutom hektiska jobbdagar med mycket ombyggnationer i ikea-varuhuset har jag ett spännande inredningsprojekt på gång för en familj med ett kök som inte renoverats på femtio(!) år. Och idag har jag gjort slag i saken och äntligen köpt en ny dator. Verkligen ett hallelujah-moment med beräknad leverans i nästnästa vecka!

Det är många som påpekat att det är svårt att kontakta mig direkt, förutom via kommentarer här på bloggen men nu är den tiden ett minne blott för det har inte bara dykt upp en liten profilbild, utan även en länk till little miss fix it's mejlbox - littlemissfixits(a)gmail.com till höger på sidan - bara ett klick bort. Så mejla på vettja, ingen fråga eller tips är för litet för att förmedlas! Nu blir det tv-soffan, men eftersom morgondagens planerade tripp till möbelmässan snöade inne så kan ni räkna med lite bättre ruljans på inläggen under helgen. Happy weekend!


Foto: gettyimages.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback