Nationaldagshälsning

Idag hade jag tänkt fixa bilderna från helgen Österlenresa, men gissa om det vackra vädret lockade till en dag i trädgården istället. Snart tänder vi dessutom grillen här på Folkungagatan och ett helt gäng vänner kommer förbi så road trip-bilderna får snällt vänta till tågresan mot nya jobbet imorgon, jag hoppas ni har lite tålamod med mig. Så länge bjuder jag på utsikten från min plats i skuggan, solen gassar som värsta högsommardagen. Hipp hurra för fosterlandet idag!
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Olivia

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-10 @ 23:55:04
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback