Jitterbugg och spritterbugg

Just nu vet jag inte riktigt hur jag ska hinna varva ner och kunna somna tillräckligt tidigt för att vara utsövd imorgon. Nu händer det så mycket roliga saker i mitt liv att det spritter i hela kroppen, jag har precis kommit hem från ett uppdrag med en familj som ska bygga om sitt kök. Det är en stor och ganska bullrig familj (eller förmodligen just så lagom bullrig som en familj med fyra barn i skolåldern ska vara) och de har tagit emot mig med öppna armar in i sitt hem. Det jag trodde skulle bli en snabb leverans av ett inredningsförslag har istället blivit ett enormt bollplank av utdragna diskussioner med nya infall och vinklingar i parti och minut, och jag gillar det jättemycket! Förmodligen ett projekt som kommer ta sin lilla tid och om köket står klart i sommar återstår att se, men för den här familjen funkar det sättet bäst och jag ser det bara som en utmaning och rolig erfarenhet. Ännu roligare blir det att komma hem till era kommentarer på mina senaste inlägg om mitt jobb - tusen tack för glada tillrop och uppskattning, jag blir otroligt pepp! Dessutom har nya läsare presenterat sig och det är alltid lika kul - välkomna! Något annat jag blir glad av är kakor och serveras de dessutom på gladporslin smakar de ännu lite bättre. På bilden ser ni de tre sista musketörerna från min sats av Chokladjitterbugg. Supermumsigt från prisbelönade Hembakat är bäst, och ja även dessa var försvinnande goda!


Foto: Sara Zetterström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback