Alla hästar i stallet

På dalaturnén jag gjorde för någon månad sen blev det ett studiebesök i hästfabriken och onödigt många dalahästämnen travade in i shoppingbagen. Trärena, ruffa och vackert ofärdiga har de stått lite utspridda här hemma men inspirerad av Frida fyllde jag häromhelgen upp min ena odlingsklocka med några av dem och det blev precis en sån detalj som jag går igång på. Fin och med en twist. Det är för övrigt just ett par dagar i den andan som jag hoppas väntar så nu tar vi helg tycker jag. Happy Friday!


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: moster

Själva har vi en färdigtäljd men helsvart utan utsmyckningar...snygg inredningsdetalj det med vill jag lova....Kram

2011-11-19 @ 15:46:44
Postat av: moster Eva

alltså...du har ju några stycken

2011-11-19 @ 15:48:21
Postat av: Sara

moster: jag har även en färdigtäljd svart... de kanske är släkt?

2011-11-19 @ 16:28:07
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det där gillar jag skarpt!

2011-11-27 @ 20:42:40
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback