Blackboard inspiration

Jag dammsög fram septembernumret av Elle Deco UK idag och slogs än en gång av den übersnygga framsidan, som faktiskt var den främsta anledningen till att jag köpte tidningen från första början. Rummet tillhör Frederikke, tonårsdotter till danska modedesignern Hanne Graumann, och inspirerar mig till tusen. Min nymålade skoltavle-vägg är något av en blek kopia/blyg viol i jämförelse. Men så har jag ju passerat tonåren med marginal också... Så fort de nymålade lysknapparna och kontakterna kommit på plats ska ni få se efter-bilder. Promise.


Foto: faximil av reportaget Stand-out style i Elle Decoration september 2011, stylat av Helle Walsted och fotat av Wichmann+Bendtsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback