Snygg pappersåtervinning

Har man som jag levt med en ämnesblogg i 5 1/2 år så är korpgluggarna ständigt öppna för potentiella blogginlägg och jag vet många andra bloggare som säger sig andas blogg 24.7 på samma sätt. 99% av tiden eller så är det väldigt kul men ibland måste jag säga åt mig själv att lämna kameran hemma eller stänga av radarn en stund. Den senaste tiden har den gått på högvarv men ihop med jobbtrycket gör det mig lite fartblind och därför är det tur att man gör loopar och återkommer till något som fångat intresset men inte förvaltas förrän vid nästa sammanstötning. Ommanhartur. Denna gång var det den snygga sopsorterinen från Trans som maldes både ett och två varv genom LMFI-kvarnen. Perfekt gömställe för vanliga papperskassar som man lyfter ur för en sväng till återvinningsstationen och ack så fina i äggoljetemperamålad björkplywood med läderdetaljer. Praktisk snyggkombo som man kan beställa här till priset av 1250kr. Per styck. Tomten, jag tar tre tack!


Foto: pressbilder från Trans

Kommentarer
Postat av: Anette

Tack för tipset. Fina. Fast varför inte tillverka dem själv, som hemmapyssel, med tanke på priset? "Receptet" har du ju redan givit :o) Plywood är lättarbetat, en bit läder från tygbutiken el dyligt och sen färg. För mått använd närmsta icapåse :o) Klassisk Timellgrej ;o) Jag blev riktigt sugen på att snickra!

2011-11-25 @ 19:22:37
URL: http://www.kajakrapporten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback