Till kontoret: ritningshurts

En återkommande inredningsdetalj under kategorin funktionsmöbler med patina som jag möblerar mina drömmars (läs: framtida. med oanständigt högt i tak!) studio/kontor med är ritningshurtsar. Såna dära stora A1-byråer med jättegrunda lådor som grafiker och arkitekter haft till sina skisser och ritningar i alla tider ni vet. Hårdvaluta Blocket. När jag ser illustratören Mats Gustafsons kontor kan jag inte låta bli att åter igen sucka lite längtande...


Foto: via NY Times T-magasine och So Long As It Is Black

Kommentarer
Postat av: Anna med Totti

Åh nej! Mitt gamla kontor slängde flera stycken sådana som dom haft affisher i! Ett tips om du vill ha dessa är att berätta för hela din omgivning/facebook etc. Säkert någon som jobbar någonstans som vill bli av med sina!

2011-11-16 @ 09:03:04
URL: http://annatotti.se
Postat av: Frida

Banne dig. Nu gav du mig idéer!

2011-11-17 @ 11:19:16
URL: http://WWW.trendenser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback