Att härarbeta

Ikväll ska jag leda ett träningspass på Friskis vilket gör att jag måste flexa ut 3 h tidigare för att tågpusslet ska funka. Hur underbart är det då inte att ha en förstående chef som tyckte att jag lika gärna kunde utföra dagens jobb på hemmaplan, något som ger mig fyra effektiva extra arbetstimmar en dag som denna. Jag kör samma upplägg som vanligt, 8-17 med lite fika och lunch men idag härarbetar jag alltså hemifrån köksbordet med Topsify-listan som kollega, favoritmuggen till 9-fikat och kylskåpet med godsaker inom armslängs avstånd. Det är väl en liten nackdel för en gottegris som mig förstås, men nu är det lunch och helt legalt att skåpäta. Här, ett par snapshots från fikarasten.


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint mest hela dagarna på din blogg bästa sis. <3

2011-10-21 @ 06:36:16
URL: http://www.mylisenhenrietta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback