Att slå an en sträng

Ni kanske minns att jag hade en session i presentationsteknik för ett tag sedan? Hur som helst, i min lilla dragning pratade jag om vikten av att hitta just det där som slår an en sträng inom en, att omge sig av skönhet i vardagen och att sätta fingret på vad som är ens egen melodi. Det kanske låter flummigt men jag samlar på alla de intryck som liksom gör sig. För mig. Efter lunchen damp det ner ett par bilder från IKEA/Livet Hemma i mejlboxen och när jag såg den första så klack det till i bröstet på mig. Svårt att beskriva med ord, så vilken tur att jag kan dela med mig av bilderna istället... När jag ser sånt här, stämningen, ljuset... hela karamellen, fattar jag precis varför jag jobbar med det jag gör.



Foto: Patric Johansson/IKEA Livet Hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback