Denise Grünsteins jul för H&M Home

Veckan har flugit förbi och dygnet har endast rymt jobb och lite mer jobb innan jag kvällens sista timme endast uppbådat ork till soffläge. Hej helg och viva solljus! (Och mörkertiden har precis bara börjat... pust.)

Om jag inte var så imponerad av homebutiken häromveckan så får jag snällt krypa till korset när det kommer till bilderna av H&Ms julsortiment. Jo jag vet, detta återkommande dilemma, jul i oktober. Men i morse låg frosten vit på gräsmattorna även i södra Sverige och det kändes ganska naturligt att kolla julsortiment när jag med köldbitna kinder satte mig på tåget. Bilderna är tagna av stämningsproffset Denise Grünstein och jag ser gärna min egen jul som en blandning av dessa två. Skir men rustik och kall men mysig. På med dunsockarna, fram med glöggen och jag är redo att gnugga rimknölarna fast det är mer än två månader kvar till julafton.


Foto: Denise Grünstein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback