Helgens pausbilder

Det har varit lite tyst här på bloggen, veckan fylldes med massa jobb och när vi all hast bestämde oss för att åka norrut  på föräldrabesök och rekreation så glömde jag datorsladden hemma och det är på de sista flämtande batteriminuterna jag serverar det som får bli helgens pausbilder. Fridens liljor och några lagom lättuggade filmer som väntar på att snurra loss i dvd-spelaren. Hoppas ni får en skön helg så hörs vi igen när batterierna är laddade, i dubbel bemärkelse.


Foto: Sara Zetterström, little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Låter mysigt tycker jag. Är också på rekreationshelg, hos Loves föräldrar i Borlänge. Men det hindrar ju inte mig från att läsa lite bloggar!



Ha nu en fortsatt mysig helg!



Kram

/Johanna

2011-10-29 @ 18:57:39
URL: http://johannab.se
Postat av: Frida

Tjena snäckan. Har du hört att jag pratar om dig i radioprogrammet. Om din träningskommentar på Facebook. Aouch! :-)

2011-10-31 @ 16:49:38
URL: http://www.trendenser.se
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se



PS. Just nu pågår också en tävling!

2011-10-31 @ 19:09:13
URL: http://missalicia.se
Postat av: Lisa

Vilka fina liljor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback