Vardagslyx

Det har flyttat in nya handdukar här hemma. Nya krispiga, vita favoritmodellen från Lexington i ribbad frotté - den amerikanska modellen. För ett tag sedan fick jag beskedet att det utförande inte skulle säljas mer och därför blev lyckan extra stor när det visade sig så inte var fallet så nu har det bunkrats. Är det något som faller under kategorin vardagslyx så är det sånna där saker man gör just varje dag, lite guldkantat. Som att svepa in sig i ett härliga badlakan efter duschen. Något som är högst olyxigt är att jag har en visdomstand som plågat mig hela helgen varför det måste bli ett tandläkarbesök imorgon. Riktigt vardagsolyxigt måste jag säga.
Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback