Färg som piggar upp sömniga ben

Tack för alla fina kommentarer efter förra inlägget, jag blir så glad av er alla härliga läsare som delar med sig av egna små historier! Med en liten ung-sudd här hemma ögnar jag som oftast bara igenom favoritbloggarna via mobilen i någon amningspaus vilket gör att jag missar en hel del. Idag hittade jag ett gammalt men härligt inspirerande inlägg på Livet Hemma-bloggen:
 
En rolig detalj och ett enkelt sätt att förändra är att måla sängbenen. Kanske randiga som polkagrisar, eller tigrar? Guldiga ben som anstår en prins/prinsessa? Eller prickiga och busiga? Se upp bara så att inte cirkussängen förvandlar John Blund till en clown som gör det omöjligt att sova...
 
Foto: IKEA, Livet Hemma

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Jättefint =) Vi kör mycket färg för vår lille =)

2012-12-17 @ 10:16:58
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Inredningshjälpen

Så piffigt för de små!
Jag har ju bara två små malteserkillar som vägrar allt annat än att sova i vår säng så sådana tuffa ben är nog inte att tala om här hemma hos oss :)

Kram Inredningshjälpen/Mrs G

Svar: Ha-ha, nej det kanske skulle vara bättre med sängben fulla av långa uttröttande promenader ;)Kram
Little Miss Fix It

2012-12-17 @ 17:42:23
URL: http://inredningshjalpen.com
Postat av: Julia

Hej Sara!
Läste föregående inlägg precis just nu och tänkte att jag bara måste få skriva ngr rader till dig. Tack för en helt fantastiskt blogg med många tips, trix och ideer! Försöker ta till mig det mesta...

Sitter nu dock med tårar i ögonen då jag precis läst ER historia, vi har/är med om samma resa (väntar barn i början av året) och snart snart får vi träffas! I samband med detta så väntar flytt till Kalmar vilket gör allt ännu mera spännande och upp och ner i vår lilla värld. Ja hur el hur, tack för en inspirerande blogg och kanske möts vi på Kalmars gator i framtiden! Tack!

Svar: Men Julia, ni är såå välkomna till Kalmar. tack för att du gillar bloggen och vad otroligt spännande med ert nya liv (i så många bemärkelser), grattis till kommande bebis och jag hoppas verkligen att vi möts, ser du mig får du hojta till! Kram
Little Miss Fix It

2012-12-18 @ 10:08:32
Postat av: Nina

Snubblade in här hos dig häromdagen och nu är jag helt hooked, har läst hela 2012 idag typ. Förutom en härlig rolig blogg med mycket bra ideer, förundras jag över att vi också fått en fantastisk liten tjej bara några dagar efter er efter år av längtan samt att min man inte heller äter ost... Ha det gott! Och keep up the good work med bloggen! Tack! / Nina

Svar: HAHAHAHA! Vilken härlig reflektion och TACK för att du läser och kommenterar. Det är kanske i osten hemligheten ligger?!? :) Det är sån här pepp som gör bloggandet så mycket roligare... Tack igen! Och god jul.
Little Miss Fix It

2012-12-18 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback