Helt uppåt väggarna

Inte fullt så crazy som det låter men idag har jag uteslutande ägnat mig åt att rama in bilder på pysselfronten. På mammafronten intet nytt, där har vi mest hållit oss på golvet och gjort pruttljud och höga C-skrik. Man måste ju testa vad både stämband och trumhinnor håller för verkar Marsipanrosen tycka. Den stora bilden fanns med i leveransen från MokkasinFür Neil, ett hommage till mister Armstrong, han som klev runt på månen ni vet. Jag tycker den är så otroligt fin, mångubben med mustasch som ska få bo i barnhörnan. Den gamla Hagendornhagen-postern var A2-size och behövde en omgång med skalpellen för att passa ramen från IKEA, men övriga motiv verkar ha rätt storlek och borde gå som en dans att färdigställa. För övrigt har det klass II-varnats sedan igår och Kung Bore tog det på allvar kan man säga så vi stannar inomhus och pysslar/pruttar vidare.
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

läckert =)

2012-12-11 @ 16:09:47
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Marit

Månen är helt underbar! :) Vart är ramen köpt? Gillar att den är så smal.

Svar: Det är typ världens vanligaste ram, RIBBA från IKEA :) Gillar också att den är smal.
Little Miss Fix It

2012-12-12 @ 23:06:45
Postat av: Lotta

Löööövely! Jag måste nog bums göra plats för en mustasch-måne! Bums! Galet fin!

Svar: Ja, bums! Så fin att det inte går att stå emot. Bums.
Little Miss Fix It

2012-12-15 @ 21:26:47
URL: http://lottaochdom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback