Hormonell eller inte, detta är så vackert att jag blir tårögd

Igår fick jag en hälsning här på bloggen, från en tjej som jag uppenbarligen inte känner, och hon gjorde mig alldeles varm i hjärtat och jag blev än en gång påmind om storheten med min blogg. Trots att mina besökarantal är blygsamma jämfört med de största, även om jättemånga nya har hittat hit de senaste dagarna efter en länk på blogg.se, ni är såå uppskattade och välkomna! För utan bloggen hade jag inte haft det dagliga utbytet med alla er läsare och visst, jag ger av mig, mitt intresse och min kunskap men även om jag oftast är alldeles för dålig på att besvara era kommentarer så ger ni mig tusenfallt tillbaka. Jag älskar't ska ni veta! Här är ett utdrag av det fina:

"Hej Sara!
Vill bara säga en sak. Det finns många stora inredningsbloggar. Jag följer inte de, jag följer dig. Inget illa menat mot andra men jag fastnar helt enkelt mer för din än för många andras ... Du gör mig mer inspirerad. De större bloggarna är fyllda med reklam och uppdateringarna känns lite mer slavmässiga "det-här-är-mitt-jobb"-stilen, jämfört med din som är renare och mer entusiastisk och äkta. Då tar jag hellre att inläggen kommer lite mer sällan och ibland med ojämna mellanrum :) Kram (fast vi inte känner varann) /Linnea"


Åh Linnea, tack från djupet av mitt hjärta (tur att jag skriver detta idag och inte imorgon på alla ♥ dag, det hade blivit lite cheesy va?)!! Du anar inte vad detta sporrar mig, inspirera mig, triggar mig att jobba hårdare för att bloggen ska vara rolig att besöka gång på gång och gör mig än mer ödmjuk mot er alla som sitter där på andra sidan skärmen och ger varma kramar till vilt främmande människor. Tack!


Foto: via Pinterest


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kan bara instämma! Och gränsen är hårfin mellan de bloggar som ger en prestationsångest och de som faktiskt inspirerar har jag märkt på sistone, men du hör definitivt till den senare kategorin.

2012-02-13 @ 21:51:44
URL: http://calorin.wordpress.com
Postat av: [room] by Sofie

SÅ sant så... Det har aldrig varit någon tävling om flest inlägg, utan så mycket bättre med kvalité. Go Sara!



Kul att ses i lördags, du är alltid lika glad och positiv!

Kram från Sofie

2012-02-13 @ 22:05:12
URL: http://www.roombysofie.se
Postat av: Annsofi Andersson

Så roligt sara,Stort grattis! Jag har aldrig läst en blogg i hela mitt liv men kanske dags att börja nu :) Du var ju en inspirationskälla redan när vi jobbade i projektgruppen på entreprenörskapsdagen så jag kan verkligen tänka mig att det bara gått av rätt håll :) Gläds med dig. Stor kram / en känning från kalmartiden

2012-02-13 @ 23:29:57
Postat av: Lisa A

Kan bara hålla med Linnea, inspirerande och intressant. Jag hittade hit för något år sedan, via Fixa&dona, och LMFI finns kvar i min feed sedan dess. :) Bloggar inte själv (ännu... ;)) men läser med stor glädje flera, dagligen! Och stort grattis till bebismagen ;)

Lycka, hälsa & välgång!

2012-02-14 @ 09:25:59
Postat av: Theres

Jag instämmer! Din och Lotta Agatons bloggar är sköna! Härligt att slippa reklam o sponsrade blogginlägg! Sen jobbar ju jag oxå på Ikea, så då blir det lite extra kul att läsa. :)

2012-02-14 @ 11:01:08
Postat av: Frida

Det är ju det jag säger till dig spättis! Din blogg är jättebra och uppskattad och du får inte tappa peppen och vara sådär hårt självkritisk.



Heja dig (och mångfald i bloggosfären!)



Och tack för en mysig helg. Hoppas du slapp känna dig som mosad banan i söndags, som jag efter allt vin... :-)

2012-02-14 @ 12:28:58
URL: http://www.trendenser.se
Postat av: Ninette

Det var fint skrivet! jag kan bara instämma - gillar också mer din personliga blogg än större mer sponsrade bloggar som känns mer kalkylerande och fulla med reklam. Sug åt dej av berömmet du bara! :)

2012-02-14 @ 15:42:36
URL: http://www.familjenbahne.com
Postat av: Sara - Little Miss Fix It

Tack för peppen!! I'll keep up the good work... ;)

2012-02-15 @ 05:52:42
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Grattis! Bara att glädjas åt sådana kommentarer. Personligen bryr jag mig inte om ifall en blogg har reklam, bara skribenten är engagerad, insatt och tar sitt bloggande (men inte sig själv!) på allvar. Heja dig!!

2012-02-26 @ 23:38:48
URL: http://wabisabi-style.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback