Lördagsväder och kylskåpspoesi

Jag hittade mitt gamla Magnetic Poetry som jag köpte på Habitat i London för en halvt liv sedan. Kul när tiden visar saker man tröttnat på i ett nytt sken. En typisk smårolig inredningsdetalj, särskilt efter en fest då man aldrig riktigt vet vilka smygpoeter man bjudit in. Idag skiner solen från en klarblå himmel och det känns onekligen som vår i luften. Vore det inte för att Kung Bores blåsiga kusin härjar utomhus så hade jag tagit just denna prosa på orden, satt mig mot husväggen och skaffat lite "flugskit" på näsan.

Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej! Fin blogg. :)



Ett tips ang kylskåpspoesi. Jag hade hela kylskåpet fullt förut, efter fester mm så skrev jag ner dikterna i en liten bok, kul att föreviga något som är så flyktigt! :) Men så flyttade jag och ville inte ha kylskåpspoesin uppe, så jag ramade in några av mina favoriter och hängde på väggen, blev superfint! Satte ett snyggt papper bakom.



Trevlig helg!

2012-03-02 @ 14:04:20
URL: http://entilltorpblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback