När man har lite fördelar

Det kändes fantastiskt att vakna idag, för på något sätt så var det inte bara en vanlig lördag utan en första semesterlördag utav många tillsammans med Jesper. Och fastän vi njöt av den nordiska versionen av en medelhavsvarm kväll i trädgården igår med ljuvligt gott grillat och det blev sent med massa prat och skratt så gick det så lätt att kliva ur sängen och njuta frukost utomhus ganska tidigt.
 
Kanske berodde lättheten också på att idag är det mycket på renoveringsschemat. Mannen och svärfar målar, jag ska köpa skruv, beställa heltäckningsmatta, byta ett skåp på IKEA och kompletteringshandla färg och det betyder att vi är en dag närmare färdigställandet av vår renovering! Men mest har jag blivit beordrad att ta det lugnt. Så tillsammans med den Vilda bebin kan jag snart sätta mig i jasmindoften i trädgården igen med andra delen av Hungerspelen. Har ni läst dem? Sett filmen? Om inte, gör't.
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback