Semesterlunk

Nä, här görs det inte många knop. Jag har sytt en amningskudde och väntar hem en tygleverans till överdraget imorgon, måttbeställt en spegel som är klar på fredag till klädkammaren, beundrat den lilla eken som vuxit exposionsartat, haft hembesök av en försäkringstant, letat blocketfynd utan att fynda och där emellan har det ätits illamåendemängder av paj (alltså blåbär, hur gott är det inte!) och bara fnuttats runt i allmänhet. Riktig semesterlunk alltså och nu på kvällskvisten gjorde vi säsongspremiär på minigolfen, bara för att komma ut en sväng, där jag fick se mig besegrad med ett ynka poäng. Man brukar ju prata handikapp i golf och onekligen är det ingen fördel med en preggomage... Appropå semesterlunk så är det nog vad den Vilda bebin har tagit. Semester. Från förlossningen.
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Gillar din blogg mycket. Du skriver så roligt och annorlunda än vad många andra gör.

Svar: Naw, det är såna hära kommentarer som jag går den extra milen för ;). Tack för att du läser och kommenterar Ann-sofie!
Little Miss Fix It

2012-08-01 @ 01:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback