Varde ljus

Det var några dagar sedan jag visade något från renoveringens framsteg och nu mina vänner lyser det från vår walk-in-closet! Den har utrustats med fyra armaturer, tre i taket och en på väggen där det snart även ska hänga en spegel och det blev precis så där industriellt och lite rått som jag ville ha det med utanpåliggande kablar och enkla fotlamphållare i porslin. Jag har inte riktigt bestämt mig för ljuskälla ännu men tills vidare är det tre glödtråds-lampor i lyktmodell som sitter i taket. Snart, snart kan jag ta er på en guidad tur och vi kan korka upp skumpan. Och fram tills dess - varde ljus.
 
Annars är det trösklar som målas, hyllor som skruvas och lite krokar som sätts upp här och var. Symaskinen har spottat ur sig ett baby nest och snart också ett skötbäddsöverdrag så ja, inte liggs det på latsidan inte. Ikväll blir det spännade värre, mannen och jag ska profylaxandas och äta jordgubbspaj, fast inte precis på samma gång. Happy Friday!
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Helena

vad duktiga ni är, walk in closet - dröm!

Svar: Eller hur Helena! Jag måste nästan nypa mig i armen varje dag när jag går in där... :)
Little Miss Fix It

2012-07-20 @ 21:51:28
URL: http://alittlepartofmylife.devote.se
Postat av: Anna med Ludvig och bullarna

Jag ser en liten liten klänning där inne! Så sött! :)

Svar: Hihi, dessvärre inte den Vilda bebins utan till första kompisen i föräldragruppen som fått en liten tjej...
Little Miss Fix It

2012-07-22 @ 09:52:44
URL: http://annatotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback