Världens bästa bloggläsare

Precis när snickaren hade slagit sista hammarslaget i gästrummet idag (nu är det bara målning kvar!!) så kom posten med ett litet paket till mig. Eller nej, inte till mig den här gången heller utan till den Vilda bebin. En ljuvlig liten virkad mössa. Från en bloggläsare! Jag tror inte ni förstår hur glad jag blir och vad det betyder för mig att det finns så många fina läsare som tillför så mycket till bloggandet. Och nej, inte p g a presenterna, det hoppas jag ni fattar (även om jag dog söthetsdöden en stund och bölade lite över de varma orden) men för att få det hära utbytet. Kontakten. Det är fint det. Och mössan hamnar i högen med övriga små kläder som snart ska bäras av miraklet som är på väg till oss. Bara 40 dagar kvar nu. Tack snälla fina fina Frida S!!
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback