Vecka 35

På midsommar påpekade min brutalt ärliga svärmor som inte sett mig på ett par månader att jag hade fått "en annorlunda käklinje". Ehh, tack?! Eller. Nu är jag i vecka 35 och den här graviditeten börjar bli högst påtaglig med allt rännande i trappor, montering av möbler och i annat fysiskt där bulan (och övriga mjukdelar) gör sig påminnd. På väg ut ikväll passerade jag (den omåttligt slipdammiga) spegeln, och hajjade till. Jag vet inte vad ni säger men det finns kanske fler annorlunda linjer på den här fixarfröken än käken just nu..?
 
Mobilfoto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It
 
 

Kommentarer
Postat av: Tesse

Så fin liten mage :-)

Svar: Tack sötnos!
Little Miss Fix It

2012-07-04 @ 22:24:31
Postat av: Ida S

Åh, vilken fin kula. Jag såg ut som en övergödd flodhäst i vecka 35. :-)

Svar: Ha-ha, Ida det där är nog väldigt personligt, jag känner mig också som en övergödd flodhäst emellanåt ;) och är säker på att du var minst lika fin i din mage!
Little Miss Fix It

2012-07-04 @ 22:51:54
Postat av: Sofie

Märkliget det där med att bli allmänt villebråd när en är gravid. Magen ska det tas på och man får kommentarer om hur kroppen ser ut.
Tänk om man skulle kommentera tillbaka varje gång? "Käklinje kan du ha själv!"

Fast å andra sidan glädjer man ju många med sin blotta uppenbarelse. Det är en fin känsla. Kanske får det väga upp.

Du är superfin. Extra fint med bula mot linjär bakgrund!

Svar: Åh, tack. Jag trivs med min mage (och tapeten)!
Som tur är har jag en väldigt bra relation till svärmor så jag log bara och sa, "-Har du inget snällt att säga så behöver du inte säga något alls" ;)
Little Miss Fix It

2012-07-05 @ 08:32:52
Postat av: Lotten

Åhh vilken fin bula du har!

Svar: Ha-ha, tack Lotten!
Little Miss Fix It

2012-07-05 @ 15:39:23
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: Anna med Ludvig och bullarna

Du är ju bara SÅ snygg! Min svärfar sa i mitten av min graviditet att, "-nu ser man hur du blivit rundare i ansiktet". Och själv vill jag påstå att jag var ganska smal faktiskt.

Och som jag sa, TA DET LUGNT! Visst, bebben är ju redan färdigkokt så kommer ju gå bra även om förlossningen sätter igång men så kommer hen dras med högre försäkringspremie etc hela sitt liv. Så ta det kallt fram till iallafall vecka 37!

Svar: Tack för råden, nu är det v 37 och jag kan inte knyta skorna.... ;)
Little Miss Fix It

2012-07-06 @ 11:09:35
URL: http://annatotti.se
Postat av: Carina

Meeeen vilken underbar mage du har! Finaste jag sett på länge!
Du den där käklinjen försvinner nog tids nog. När jag ammade så försvann mycket av bara farten!
Lycka till!!
Carina

Svar: Tack! Jag ser fram emot att sticka ut och springa när bebisen kommit... men just nu njuter jag av magen (och dubbelhakan ha-ha)!!
Little Miss Fix It

2012-07-07 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback