Det kliar i pysselfingrarna

Hittills har vi nästan inte skaffat någonting till bebin (klänningen undantagen). Jag antar att det har att göra med en blandning av jinx-rädsla och att vi inte riktigt insett att det bara är två månader kvar. Vilket egentligen betyder att den fr o m nu kan komma när som helst, den är ju liksom färdigbakad och kommer nu bara och ligga och tjocka på sig (oh lord).

Så idag fick vi ett infall och åkte till IKEA och kollade babyutbudet, faktiskt det område jag troligtvis har minst koll på i sortimentet. Både jag och Jesper var lite fnissiga och liksom pirriga. Det är så stort det här, att bygga ut familjen! Eftersom vi redan har en bänkyta i badrummet som rymmer en bebisrumpa perfekt blev det en uppblåsbar skötbädd, lite tvättlappar och galgar. Den första ska få ett gladprickigt överdrag som jag ska sy av senste inköpet från Stoff & Stil och galgarna... hmm, ja de ska jag göra något fint av för nu kliar det i pysselfingrarna.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag är mest nyfiken på vad ni ska ha för vagn! :)

2012-06-10 @ 22:27:17
URL: http://wiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback