Nu kör vi!

Idag är det dags. Dags för sågspån och slipdamm och bankande och renoveringskaos-deluxe. Snickaren kommer vid 11 och jag måste fixa byggplast och täppa till det som kan täppas till av övriga hemmet för att minska efterstädningen så mycket som möjligt. Efter en kort men härlig midsommar (får se om jag hinner lägga upp några bilder i någon hammarpaus) är det optimering av hemmet som gäller och det är sista gången, och första med kanske, ni ser väggen med garderoberna. Tejpmarkeringen visar nya layouten för klädkammaren och det som ska bli vårat sovrum. Och som sagt. Organiserat kaos är bara förnamnet - nu kör vi. (F'låt på förhand, fallifall att jag besvarar kommentarer dåligt...)
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Marte

Hej snuppis!Du jobbar på! Kom i håp at vila lite i mellan alt nu ;-) Kram Marte

Svar: He-ej sötgöte! Jag ska vila på BB ;) Stor kram till dig!
Little Miss Fix It

2012-06-25 @ 20:46:45
Postat av: Anna med Ludvig och bullarna

Men åhhhh sötmage! Hur fin som helst ju! Lycka till med renoveringen och håller mer förgående talare - glöm inte vila!

Kram

Svar: Tack Anna, än finns det tid för stunder i vassen ;) Kramkram
Little Miss Fix It

2012-06-28 @ 09:45:49
URL: http://annatotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback