Incheckad på Story hotell och redo för stan

Nu är jag incheckad på hotellet, kul att äntligen få uppleva detta ombloggade härbärge. Skickar en snabb uppdatering och några bilder av rummet. För en gångs skull är det lite trist att ha fulltecknat schema för här hade jag lätt kunnat spendera några timmar och bara njutit av atmosfären, men det går inte för sig för ute ligger ett soligt Stockholm och väntar. Först blir det söndagslunch med Maria min roomie från gymnasietiden och sen blir det Folkoperan och resten av min än så länge hemliga agenda, spännade!

Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Sophie / Blogg.se

Älskar Story, en utav fördelarna med att numera inte bo i sthlm är att jag kan bo på hotell där och som hotelljunkie är det ju bra :-) Och jag är helt med dig, ibland känner man att man missar hotellet för allt annat kul...

2012-03-19 @ 00:45:32
URL: http://karriaristan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback