Inspirerande detalj, färgad kakelfog

Via Lotten hittade jag till Mimmi Staaf Möbelmakeri, förutom bloggen har Mimmi en liten butik i Midsommarkransen utanför Stockholm. Det som omedelbart föll mig på läppen var de gula kakelfogarna i disken och min hjärna spann loss. Kanske neonrosa fogar till vårat semivita badrumskakel sobert ackompanjerat av ett grått badrumskåp och lackad tvättbänk/skötbord i samma färg. Till det skulle jag ösa på med syregivande växter i dubbelfönstret och låta sköna gröna handdukar, som jag hittade på G.A.D i somras, flytta in. Mmmm.

Sen väcks jag ur mina verbala dagdrömmar av att Jesper himlar med ögonen och säger "- Du, vi ska kunna sälja den här lägenheten sen också..."
Foto: bilder lånade av Mimmi Staaf

Kommentarer
Postat av: Lotten

Mm jag spann oxå loss i tankarna om den där färgade kakelfogen ;-) Din badrumsidé låter ju helt fint! Där skulle jag trivas tror jag....

2012-03-18 @ 11:41:15
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: anna

wow, så fint det var!

2013-09-16 @ 16:13:06
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback