Kanske världens bästa kalas

Nu har jag parkerat mig i sängen på hotellrummet i Älmhult där jag ska hänga i fjorton dar, ja inte främst på hotellrummet då men nu är det examensarbete som innebär full kareta tjugofyrasju. As we speak har jag och den vilda bebin kvalitetstid och kollar på Hjälp, vi flyttar ihop! Och speaking of wich, hos min inneboende verkar det pågå full ommöblering vilket får kulmagen att gunga i takt med att lungorna och magsäcken dansar tryckare. Tur att hyreskontraktet löper ut om elva veckor.

Och nåt annat som var tur var att det fina vädret höll i sig hela helgen för när det inte blev mycket till födelsedag i lördags så bjöd istället gårdagen på riktigt sommarkalas. Det var blommor och paket och ballonger och vimplar och glass och strössel och världens bästa man och solglasögon och topping och ännu mer glass och fina barn... Alltså det är därför man ska försöka bygga bebis i augusti - så att alla får chansen att fira födelsedag i maj. Bästa månaden om du frågar mig.


















Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback