Rabatt på Steltonlykta

Lagom nu när högsommarvärmen (mm, så gott det ordet smakar) hittat hit har jag värsta rabattipset som passar ljumma sommarkvällar. Genom Femina Hemma som jag skrev om här får man nämligen 38% rabatt på den fina oljelampan från Stelton, och det är väl inte mer än rätt att ni kära läsare kan ta del av detta va? Erbjudandet gäller fram till 10/7 2012 (endast i Sverige) och ni gör så här: Gå in på www.frapp.se och lägg valfritt antal oljelampor från Stelton (finns med klart eller blästrat glas) i varukorgen. Gå till kassan och och ange rabattkod Femina (tryck på uppdatera för att aktivera rabatten). Med rabatten betalar man 499 kronor/st med gratis frakt, det sparas alltså 300 pix, bra va!?

Jag som lyckades slå sönder min loppisfyndade variant här om veckan borde också passa på att klicka hem denna designklassiker.


Foto: via unrealmedia.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback