Smia och Photografibutiken

Alltså, nu måste jag bara tipsa om lite ögongodis. Kolla in dessa prints och posters från Smia. Det är Bodil Bergqvist (Fridas parhäst) som slagit sina kreativa påsar ihop med sin syster och även öppnat webbshop under namnet Photografibutiken. Hur fint? Jag gillar enkelheten, färgskalan, stylingen och inte minst det grafiska. Dessutom, och nu börjar jag nästan gråta, så säljer de även ett parti skolplanscher med alfabetet. Precis de bilderna som prydde mitt klassrum 1985!

Tänk om jag som sjuåring vetat att jag tjugofem år senare skulle heta S.Zetterström, då hade jag nog skaffat mig en favoritbokstav där och då. Nu klickade jag hem Z:at från nätbutiken istället (fraktfritt dessutom - rena rama webblyxen), en lagom levd bild med fläckar och häftstiftshål det kan ju inte bli mera jag! Fast fullt så mycket skägg har jag inte. Än.


Foto & styling: Smia

Kommentarer
Postat av: Bodil- Smia

Nu kan du gå lös med all göteborgshumor du kommer på i vårt mode-inlägg. Vi har fix it.



Och tack för världens finaste inlägg. (Det går undan på alfabetet nu. Med en liten stel min och tanken -vänta, ville inte vi alla ha den?! sålde vi precis iväg k som i katten.)



Tack.

2012-05-04 @ 21:56:11
URL: http://photografibutiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback