Förberedelser för bloggträff i vargkulan

Som alltid när det blir tyst här på bloggen så är det full aktivitet bakom kulisserna. Marsipanrosen håller oss på tå. Hon är visst inne i en fas (aren't they always?) och det är extremt svårt, för att inte säga omöjligt att köra barnvagn och blogga samtidigt eller bil för den delen (livsfarligt) och det är bara då hon sover. Vid minsta stopp så blir det gråt och tandagnisslan och vet ni. Hennes ord är min lag. Och jag kommer definitivt bli en sån där som står på ICA och drar kundvagnen fram och tillbaka samtidigt som jag skapar en subtil sidledsrörelse som genererar sovande bebis. Lite som vinst varje gång. Men som sagt, svårt att blogga. Jo jag vet detta väcker massa frågor (men kvällarna då?) och jag kan ju göra en lång lista med saker som jag ägnar dagarna åt där själva datormomentet är trixit att få in. Men det hinner jag inte nu för just nu hänger Vargen i BabyBjörnen på sin pappa och jag ska ila ut i bilen och hämta en efterlängtad donna vid tåget.
 
Hildur rullar nämligen snart in i stan och vi har inte setts sen i början av sommaren så det ska bli väldigt kramigt och kul och gästsängen är nybäddad. Det vankas nämligen FormForum, bloggträff i Kosta, och imorgon åker vi dit hela familjen. Jo ni hörde rätt, både pappersvändar-mannen och Marsipanrosen ska med. på. bloggträff. Lite frost-i-helvetet-varning på den. Wish us luck.
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Bakeourday

Supersnygg lampa, var kommer den ifrån?

Svar: Visst är den? Det är en gammal Ateljé Lyktan-lampa.
Little Miss Fix It

2012-11-30 @ 21:29:47
URL: http://bakeourday.blogg.se
Postat av: lina

...och vad är det för spännande lista? julklappsönskningar?

Svar: Hihi, ja det kan man tro men det är ett jättefint kort från butiken Rum för papper i Göteborg.
Little Miss Fix It

2012-12-01 @ 19:16:09
URL: http://desperatedesigners.blogspot.com
Postat av: Bakeourday

Jaha :)

2012-12-02 @ 23:23:35
URL: http://bakeourday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback