Mössa från Minimini

Efter morgonens lite sentimentala inlägg kommer här ett mer kommersiellt ett. Ingen har bett mig att skriva det men jag bara måste tipsa för det är för fint för att missa.
 
Det kom nämligen ett litet paket med posten och som vanligt var det inte till mig utan till Marsipanrosen men vad gör väl det när innehållet är så coolt så att mamman dånar lite. Eller vad tycks om en snöleopardmönstrad mössa med vargtofs (fusk naturligtvis) - perfekt för alla små med non hair days. Och Marsipanrosen ser så skönt hejjig ut med öronen på vift (visst har mannen lite vargfusk-frisyr så säg?!).
 
Mössan kommer från Minimini som drivs av Katarina (en trogen läsare) som tagit steget och gjort affär av sitt skapande. Det känns så mysigt och personligt att kika in i webbutiken, inspirerande minst sagt, där man hittar illfina smycken och accessoarer till både stora och små och jag ooh:ar och aah:ar för varje ny sida med en fräsig fluga eller rosettigt armband som dyker upp. Perfekta presenter till en vän eller varför inte till sig själv? Tack snälla Katarina och stort lycka till med butiken!
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Fin mössa! Även den pappan har ;-) hahaha!

Svar: Han har klippt sig nu hihi. :)
Little Miss Fix It

2012-10-13 @ 17:00:52
URL: http://fiaheterjagfortfarande.blogg.se
Postat av: Katarina

Så jäklans gullig hon är! Och jag blir alldeles till mig av dina fina ord! Kramar

Svar: Idag åker mössan på, ska ju hänga med modefolk... ;)
Little Miss Fix It

2012-10-13 @ 17:20:40
URL: http://www.minimini.se
Postat av: Lotta

Förlåt, men får lite Roger Pontare-vibbar! :) Så söt som en liten sockertopp! Ok, även pappan!!
Kram

Svar: Ahahahaha, huvudet på spiken Lotta!
Little Miss Fix It

2012-10-13 @ 20:06:52
Postat av: anna m ludde

Finaste Boo! Kul med nyföretagaranda. Jag ska jag ska jag ska fixa mim webshop med!

Svar: Ja, gör't. Heja heja! :)
Little Miss Fix It

2012-10-14 @ 03:14:17
URL: http://annatotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback