Solokvist

Tack för peppen igår! Det snurrar fortfarande i mitt huvud och jag kommer behöva lite hjälp från er läsare framöver. Men mer om det i nästa vecka tror jag. Idag reste mannen  ifrån lilla familjen för jobb i Kina. Nio långa dagar är det tjejhäng deluxe och jag är solokvist här hemma. Avskedet lämnade inte ett öga torrt kan jag säga, värst är det ju så klart för Jesper som inte får se sin ögonsten på så lång tid och allt som händer i hennes utveckling, en vecka är ju trots allt en stor del av hennes unga liv fortfarande. Åsså kommer han ju sakna Marsipanrosen förstås...
 
Skämt åsido, Rosen har haft rutinernas rutiner idag och somnade som en lite stock så fort jag lade henne. Fattas bara annat, nu tänker jag nämligen öppna chipspåsen och chokladkakan, koka en stor ljuvlig balja te och bänka mig framför Let's dance. Oh ljuva fredagsmys. Till er och till mig!
 
(Och jag vet, hon är snart sönderfotograferad det stackars barnet, men allt det där buset som lyser i ögonen. Jag får verkligen inte nog.)
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: jennie

Ljuvlig bild, hon är så fin!
Lycka till de nio vuxenensamma dagarna, tanka energi så fort du får tillfälle så ska det nog gå bra! Hejaheja!

2013-04-06 @ 09:17:54
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh vilka ögon! :)

2013-04-06 @ 12:32:28
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: anna m ludde

Håll ut, och kom ihåg, vi kan köra själva (även om det är mycket roligare att vara två.
Ser med spänning på vad dina vägar kommer ta dig (ang förra inlägget alltså). Kram

Svar: Men magsjuka var faen ingen enmansshow kan jag säga... All cred till dig gullet som kämpar så mycket när L jobbar! Kramkram
Little Miss Fix It

2013-04-06 @ 22:58:34
URL: http://annatotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback