God fortsättning

Nu är vi hemma igen. Det finns inget ställe jag hellre skulle vilja vara just nu. Eller som Marsipanrosen glatt utbrast när vi körde in på parkeringen: "Imma!!" Säga vad man vill om högtider: god mat, mycket folk, paket... men det är skönt när de är över. Kanske hade vi jordens gladaste lilla discokula på julafton som orkade ta sig igenom precis alla paketöppningar och genast provade allsköns grejer som smycken, pyjamaser och kritor och sedan satt med länge länge under middagen. Underbara onge.
 
Nu, hemma alltså, med lite lediga dagar framöver. God fortsättning!
 
Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: eastcoastmom i Connecticut

Vilka underbara festkläder på er lilla tjej!

Hälsningar från Connecticut

2013-12-28 @ 00:22:38
URL: http://grrringo.blogspot.com
Postat av: Lina

Alltså, underbara! Får någon som alltid bär stora smycken och nästa tycker det är viktigare än mat är detta drömmen. Tänk att få en egen julgran att pynta varje dag!

2014-01-03 @ 11:31:54
Postat av: Sara-Little miss fix it

Haha! Lina, jag måste bara understryka att detta är inget JAG gör (okej jag köpte klänningen till henne och lät henne botanisera bland mina gamla smycken) utan nåt hon väljer på eget bevåg, lilla julgranen. Bara att gilla läget 😉

2014-01-03 @ 11:51:17
URL: http://littlemissfixit.blogg.se
Postat av: JW

Oscar gillar Boos nya bläck på armarna.

2014-01-10 @ 07:23:59
URL: http://jennywik.blogspot.com.au/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback