Åh vilken cirkus!

Hipp hipp hurra på min födelsedag! Tänkte bara ge ifrån mig ett livstecken så här dagen efter det stora kalajset. Det var tjo, det var tjim, det var tårar, det var rim. Det var kort och gott en magisk dag igår och de främsta faktorerna var 1) alltså jag brukar stoltsera med att jag bara haft dåligt väder på min födelsedag en gång på 34 år, men idag vaknade vi till åska och spöregn så nu är det faktiskt två gånger på 35 år.. Som tur var hade vi ju kalaset igår och då sken solen som om det inte fanns någon morgondag. H E L T fantastiskt, sagolikt, vackert och varmt! 2) Jesper & jag är ett så jäkla bra team när det gäller. Visst låter diskussionerna lite, euhrrm passionerade, ibland men när det väl gäller så teamar vi upp till tusen. Han är min klippa - min Starke man! 3) Familj och vänner som hjälpte till högt och lågt med inköp, bakning, bära, blåsa ballonger, faddra, duka fram, duka av ja att få hela maskineriet att rulla. Det var länge sedan så stor del av våra familjer fanns på plats och det var obetalbart och mysfaktor deluxe! 4) Våra vänner som applåderar och skrattar, leker, bjuder på sig själva och säger Guu vad gott! på rätt ställe, ni är bäst!
 
Det var en trött liten ballerina och en ännu tröttare mammaclown som gick till sängs igår men jag har precis tittat igenom bilderna i kameran och flera av dem kommer hamna på väggarna här hemma, så fantastiskt var det. Ni ska få se mera, fast med ålderns rätt måste jag faktiskt gå och lägga mig nu, till mullret av åskan...
 
Foto: Sara Zetteström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Katrin L

Grattis i efterskott!
Vi vill se meeeer bilder från det festliga kalajset!

Svar: Tack! Det kommer, lite pö om pö... så vi får suga på karamellen lite. :)
Little Miss Fix It

2013-05-21 @ 16:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback