Fredagspepp

Hej här är vi! Nyvakna (kind of) och med solsken i blick. Jag fick en timmes slösurfande på paddan (bloggar, pinterest och allsköns fint) innan Marsipanrosen vaknade, så nu är jag sådär fylld till bredden med inspiration och finspiration. Bröstet är liksom inlindat i mjuka pasteller och fjäderlätta molntussar och jag känner på mig att det blir en riktigt bra helg. Trots att fina vänner fick ställa in besöket p g a magsjuka. Happy Friday! Nu och för alltid...
 
Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Christine

Åh, vad härligt...Fredags el Lördags Pepp..För alltid.:-)

2013-05-04 @ 14:46:22
Postat av: Kimberly

Finaste lilla rosen! :) Åh de där affischerna är så fina. Har dom också ouppackade och har inte bestämt vilken som ska få äran att hänga i Selmas rum. Paris är finast men mitt hjärta klappar för New York.

Svar: Jag klippte sönder London och New York ligger och skräpar. Så kan det gå ;)
Little Miss Fix It

2013-05-05 @ 00:06:43
URL: http://kimberly.nu
Postat av: Johanna

Gud så söt :)

2013-08-28 @ 20:27:24
URL: http://nnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback