Lite extra lycklig

Den här veckan har varit en så där vecka som fungerat som ett kvitto på att mina livsval varit rätt. Roliga jobb har avslutats, roliga jobb har påbörjats och ännu roligare har skrivits in i kalendern och flaggar för en lovande framtid. Jag har bekräftats som fru, som mamma, som kreatör, som kollega, som yrkeskvinna, som syster, som dotter, som vän, som medmänniska och om jag inte visste att det ligger en hel del arbete bakom så hade jag behövt nypa mig i armen ett antal gånger för att vara säker på att jag är vaken. Lite extra lycklig och ödmjuk ska jag nu packa in man och barn i bilen för att åka på husvisning, det känns som ett bra eftermiddagsgöra för tre musketörer.
 
Fin fredag och TACK till alla er som läser bloggen och får mig att växa! Följ mig gärna på Instagram, där heter jag littlemissfixit.
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Najs med all bekräftelse, det är du värd!
Spännande hus! För egen räkning?
Kram å go helg

2013-11-22 @ 16:05:59
URL: http://fiaalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback