Olika yrkesroller

Soffan är såld! Med lätt matematik kan man ju då räkna ut att jag rimligtvis får beställa dagbädden nu. Eller typ.. som igår. Jo, för hon som ringde och ville komma och kolla på den lät faktiskt jättesäker på att hon visst ville ha den... så jag kanske eventuellet gick händelserna lite i förväg... Men så här efteråt med affären i hamn så tycker jag inte att vi behöver orda om det hela med mannen. För allt gick ju bra och framöver så kommer han inte kunna bre ut sig i den här kuddstinna skapelsen utan istället gosa ner sig på... båren. Ja för det var så han sa när jag visade honom bilderna: "-Så... vi ska istället för soffan ha.. en bår för treåtthalvt?!? Är du säker på att inte Ö&B har någon gammal från militären för en hundring... ". Sa jag att han är inköpare, inte inredare?
 
Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: lina

filten! vart har du köpt den underbara filten?!

Svar: Hej Lina, förlåt att det dröjde. Det är en tyvärr en filt som utgått ur IKEAs sortiment.
Little Miss Fix It

2013-09-22 @ 11:42:58
Postat av: Frida

Haha...jag håller med mannen din. Fin bår, men är den verkligen skön att mysa ner sig i?

Svar: Det återstår att se :)
Little Miss Fix It

2013-09-22 @ 13:07:15
Postat av: sandra

haha måste hålla med han.fattar inte grejen med dagbädd.ska man verkligen kunna sova i den? snygg men ser riktigt obekväm ut, ser inte ens skön ut att sitta i.men nu ska jag inte förstöra din glädje över att sålt en skön soffa för en snygg bår ;-);-)

Svar: HAHAHA, inget kan förstöra den glädjen. Men jag återkommer ang komforten (om det är till min fördel)
Little Miss Fix It

2013-09-22 @ 18:12:25
Postat av: Marie

fniss... i det här fallet håller jag också med din man. Jag ser inte det sköna eller det vackra i en dagbädd - eller bår (som faktiskt var ett roligt och slående namn).
Men nischen där soffan stod. ÅH! Ge mig den!!

Svar: :)) Vi har fem likadana nischer Marie så du kan faktiskt få en. När vill du nyttja den? ;)
Little Miss Fix It

2013-09-22 @ 21:05:36
Postat av: Malin

Haha, sorry också inköpare så jag håller nog lite med mannen din! :)men det blir nog snyggt med dagbädd och jag är övertygad om att du kommer styla det så till och med jag vill köpa en för treåtthalvt! ;)

Svar: Höhöhöhö, den här kommentaren ska jag spara i min argumentslåda ;) Kram på dig
Little Miss Fix It

2013-09-22 @ 22:51:34
URL: http://alltochliteannat.blogspot.se
Postat av: anna m ludde

En till som håller med din man! Men sjukt roligt ju. Vill se bilder sen på fredagsmys på britsen. ;-)

Svar: HAHAHA, du, efter att ha kollat in din profil på LinkedIn så inser jag att du och mr J är betydligt mer lika än jag först trodde så ja... Får väl bildbjuda på en tacokväll från båren vad det lider.
Little Miss Fix It

2013-09-23 @ 22:20:47
URL: http://annatotti.se
Postat av: Malin

Det är väl bra med en dagbädd!

Svar: Kommer bli hur bra som helst, imorgon väntas leverans!
Little Miss Fix It

Postat av: Fia

SÅ KUL att se dig på blogg.se förstasida. Blir lite kusin-stolt typ... :) Kram!

Svar: Släkten är bäst! :))
Little Miss Fix It

2013-09-26 @ 10:10:18
URL: http://fiaalmgren.com
Postat av: Karolin

Det kommer bli mega snyggt i det hörnet med en daybed. Helt klart. Män måste få tid till sånt där har jag märkt.

Svar: Ja, eller hur! Om den bara kunde komma någon gång... Men det kanske ingick i indoktrineringen, att den skulle bli försenad och han skulle få tid att vänja sig vid tanken?! ;)
Little Miss Fix It

2013-09-27 @ 16:32:33
URL: http://bubbeliglaset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback