Kickstart av hösten

-H-h-allå säger jag lite trevande i kulisserna efter en osedvanligt lång tystnad här på bloggen. Någon där? Idag är det första dagen efter semestern, och ja, jag har verkligen tagit mig friheten att vara ledig på riktigt. Klämde visserligen in en Formexmässa i sista semesterveckan men på det stora hela väldigt av(bort)kopplad. Och som det behövdes efter den här våren och sommaren.
 
Vad hände förresten med sommaren? Det kändes som om den tog slut igår, det blev höst över en natt med kyligare luft och vildare vindar. Och jag gillar't! 
 
Höst
Nystart
Planering
 
det låter som ljuv musik i mina öron...
Så jag inleder den första arbetsdagen med en kopp te i sommarens nyförvärv från Åsa Lindström och med en färsk kalender som typ lyser i mörkret och alltså inte går att tappa bort!? På det viset är jag riktigt analog, jag föredrar att kunna klottra med en penna i en fysisk bok, det blir så mycket vackrare då, mer levande och mer på riktigt (igen). 
 
En annan sak som blir mer på riktigt är att jag blir med nytt kontor inom kort. Med kollegor. Men det berättar jag mer om framöver. Nu är det dags att kavla upp ärmarna och fylla den dära kalendern minsann.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Halloj, kul att du är tillbaka, vilken härlig mugg och kalender du införskaffat, perfekt sätt att kicka igång hösten på.

Svar: Tackar! Ja eller hur, precis som när en var liten och fick bänkpapper och nya pennor :)
Little Miss Fix It

2014-08-20 @ 12:29:10
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: L.

Kolla in mina senaommarlöften! Puss

2014-08-20 @ 14:24:16
URL: http://fyrtiofyrakvadrat.se
Postat av: Anonym

Så vacker kopp :)

Svar: Oh yes!
Little Miss Fix It

2014-08-20 @ 18:23:31
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

så himla fin kopp! välkommen tillbaks efter semester :)

Svar: Tack! Och ja, love it!
Little Miss Fix It

2014-08-20 @ 21:43:18
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Wiveka Vanrillaer

Jag längtar till Formex varje gång. Jag var där en gång när jag fick en biljett och nu får jag mailen men ingen biljett. Formex är ju inte till för oss som jobbar på Barnsjukhus.
Nu roar jag mig med att läsa bloggrapporterna.
Jag ser fram emot en höst med bloggande och poddande.

Hälsningar
Wiveka

Svar: Vad pepp jag blir av din kommentar! Jag ser också fram emot en poddande och bloggande höst!
Little Miss Fix It

2014-09-06 @ 08:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback