Out and about

Ni som följer mig på instagram via @littlemissfixit kanske har sett att den senaste veckan innefattat både torpplåtning och förskottfirande av vår blivande tvååring. Sen gick faktiskt luften ur mig fullkomligt och vi drog iväg till Älmhult för lite kvalitetshäng med våra kompisar Elin & Henrik.
 
Idag har vi således semestrat och lyxlunchat på Fröjd i Osby (lyx i bemärkelsen att en vill typ ha allt i den butiken), shoppat kollegieodlad honung och kanske bäst idag - hittat en finfin liten eko-webbutik. Cecilia, grundaren av KOMPANI ETT, startade butiken när hon saknade ekologiska bebissaker och leksaker till sitt första barn. Åh vad jag gillar sortimentet. Enkelt, fint, naturligt och hjälp vilken service - jag fick åka förbi ikväll och hämta min order i dörren eftersom vi åker vidare imorgon bitti. Jag kan inte visa allt jag köpte p g a spoilervarning inför kommande småfolkskalas men hem till vårt eget kök blev det dessa fina trätallrikar och skedar. I nattljus.
 
Foto: Sara Zetterström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback