Månadens bästa

Efter en veckas bloggtorka så är det så där mycket i huvudet igen att jag nästan inte får fram ett jota, men nu när den senaste månadens intensiva jobbperiod så sakteliga mattats ut så har jag dragit i handbromsen. Bestämt mig för att jobba hemifrån och bara göra det absolut nödvändigaste. Som fakturor och moms och enstaka jobbmöten i någon vecka eller så. Och bläddra ikapp i högen av glossiga magasin som samlats i travar innanför brevinkastet och låtit de förebrående blickarna bränna i ryggen varje gång jag stressat klivit över dem. Horisontalläge på "båren" i en soldränkt lägenhet med en kopp te och eftermiddagens survival kit i form av kakao kändes som den perfekta eftermiddagspausen. Överst låg senaste numret från Hem ljuva Hem och gissa om jag blev både glad och stolt när "Månadens bästa" innefattar Kom In-podden och en kort intervju med Hildur och mig! Nu är det dags att nära en Marsipanros men ikväll tänkte jag besvara era frågor i frågestunden. Det är bl. a sånt, era tankar och funderingar - tvåvägskommunikationen, som gör gör mig tacksam deluxe!
 
Foto: Sara Zetterström, Little miss fix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback