Skön söndag

Idag vaknade vi upp till en ljus morgon som ger förhoppningar om vår! Frukost i soffan framför femmilen på skidor och lite planering i horisontalläge för sånt som ligger på den närmaste framtiden både privat och i jobbet. Torprenovering, mässresor, löpträning och inredningskonsultationer. Sånna hära dagar när allt känns otvunget blir jag så extremt fylld av energi och stora idéer formas i huvudet. Jag ska försöka att hålla kvar den tanken till i morgon för idag ska jag ta mannen och den sovfrisyrsrufsiga nejonungen i varsin hand, gå ut i solskenet och andas frisk luft, träffa efterlängtade vänner och grilla korv med förhoppning om lite fågelkvitter som sällskap. Hoppas ni har en lika skön söndag!
 
Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Åh jag vill också grilla korv i kalla solskenet! :) Mys!

Svar: Jag hopaps du gjorde nåt åt din vilja för solskenet var ju ljuvligt varmt igår, och korven smakade smaskens! :)
Little Miss Fix It

2014-02-23 @ 10:38:33
URL: http://kimberly.nu
Postat av: Hildur - fixa&dona

Själv hänger jag i ishall 24 timmar om dygnet i dagarna fyra. Njut av korvgrillning och otvunget söndagshäng!

Svar: Åhåhåhå, jag tror inte det går någon nöd på dig! ;) Kraaaaam!
Little Miss Fix It

2014-02-23 @ 12:33:27
URL: http://www.fixaodona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback