Familjetid

Nu sitter jag på tåget mot Älmhult och har precis kollat igenom minneskortet till kameran. Den här helgen har jag inte rört mig många meter från flocken, riktigt skönt att hinna umgås och ibland medvetet välja bort kompisträffar och uppbokningar särskilt när jobb tar extra mycket tid och fokus i veckorna. Vi åkte till badhuset för första gången tillsammans. Marsipanrosen har hunnit med tre babysimskurser, men som sagt, treenighetens bad först igår. Hela familjen älskar att bada, nu när jag tänker på det är det typ vårt bästa gör - Jesper och jag träffades ju på en badplats för tusan, och säga vad man vill om badhus men det är en sjukt bra grej en svensk vinter.
 
Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Vilka härliga bilder! :) Selma såg dom och började flaxa vilt med armarna, peka och snabbt och hetsigt babbla något på semlespråket som jag inte begrep men jag tror hon försökte tala om att hon kände igen Boo från igår. :)

Svar: Åhh, söt-Semlan! :)
Little Miss Fix It

2014-01-20 @ 08:07:39
URL: http://kimberly.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback