Fem torpfavoriter från H&M Home

Snart har vi varit torpägare i ett år och ni vet vad det betyder va? Att mannen fått sitt renoveringsfria år och det är dags att ta på sig snickarbrallorna och arbetshandskarna och genomföra lite förändringar! Visst, att börja med piffet och puffet är förstås att börja i fel ände men när jag slängde vår- & sommarnyheterna från H&M ett getöga så fanns det fem favoriter som jag definitivt kan se i sommarstugan framöver.
 
Linnelakan 599:-, say no more. Skrynkligt känns helrätt i en stuga långt från närmaste mangel, och med sängarna på loftet kommer de svalka välbehövligt i sommarvärmen. Mosstickad pläd 699:-, men vad med akrylen? Överpris för plast måste jag säga, men visst är den vacker. Söta äggkoppar i porslin 29.50:-/st. Jutekorg med handtag 199:- blir perfekt till både leksaker och tidningar. Glasburkar med skruvlock 29.50-69.50:- håller möss och förhoppningsvis även fukten ute och får ersätta både mjölpåsar och teförpackningar.
 
Men som sagt, först ska vi typ lacka femtusen kvistar innan vårens stora måleriarbete drar igång. Happy Friday!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin blogg. Stör mig också på akrylen i alla HM:s plädar.

Svar: Jamen hallå, naturmaterial skulle ju gå åt som smör i solsken! Vi skriver på en petition. :)
Little Miss Fix It

2014-01-11 @ 16:07:09
URL: http://www.designinspo.blogg.se
Postat av: Line

Älska dessa linnelakan!

Svar: Har du känt på dem? Undrar lite över kvalisorten...
Little Miss Fix It

2014-01-11 @ 22:47:22
URL: http://linesrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback