Semesterfeeling

Idag vaknade vi upp på torpet för jag vet inte vilken natt i ordningen, som vi älskar't. Fast alla dessa soldagar har gjort även mig till en runtskrotande semesterfirare och jag har ingen lust alls att ta tag i de sista måleriprojekten måste erkännas.
 
 
Var in till stan en sväng igår kväll och tvättade ett par maskiner medan jag höll ett löppass i värmen och det kändes liksom somrigt deluxe att vakna med en morgonsur och rufsig onge på trappan och ha tvättlinorna fulla med rentvättat.
 
 
Och inte bara tvättlinorna visade det sig, alla sätt är bra om Jesper får bestämma, han jobbar sin sista dag idag så snart är vi en komplett semestertrio. Med bensinluktande kläder. Nu ska Boo och jag gå och plocka krusvinbär. Bara en sån sak.
 
Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Bästa torkställningarna :) underbart

2014-07-25 @ 15:19:53
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Sabina

Man tar vad man har! Fint! :)

2014-07-25 @ 16:43:33
URL: http://minegensite.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback