Garderobsrensning

Fortfarande alldeles upprymd efter ett företagsmingel på kontoret där jag har plats har jag nu mellanlandat i soffan för att ge ett livstecken här på bloggen innan sängdax. Lite snittar, företagspartners, några entreprenörer, ännu fler studenter och olikfärgade post-it lappar var receptet för massa intressanta möten och inspirerande samtal ikväll och det var väldigt välkommet efter den senaste veckans magsjukebonanza signerat familjen Z. Och lika kul som det är att nätverka, lika skönt var det att sparka av sig (k)lackaskorna när man kommer hem igen. Vilket förresten påminde mig om att det är ännu högre tid för en rejäl garderobsrensning och göra plats för vårgarderoben än för två veckor sedan när jag och Hildur diskuterade det i podden.
 
Vilket är ditt bästa rensningstips?
 
Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback