Det börjar verka kärlek banne mig

Jag vaknade i ottan idag, ni vet sådär av en själv, och hela morgonen hade en känsla av overklighet över sig och jag var tvungen att gå upp och åka till kontoret för det var liksom ingen idé att ligga kvar i allt det där pirret och "jaha, shit det är nu det händer"-känslorna i mörkret. Så här sitter jag sedan någon timme tillbaka och jag borde skriva en artikel och jag borde fota en grej och jag borde... men jag kan bara inte koncentrera mig och det är bara att låta den här dagen gå och snart, snart kan jag berätta mera! Fy jag är verkligen sämst på att vara hemlighetsfull.
 
Min inre jukebox också för det är den här gamla dängan som gått som repeat hela morgonen, och den är garanterat direkt hämtad via skivarkivet i limbiska systemet...
 
 
Video via youtube.com

Kommentarer
Postat av: På Selmas gata

Hemlisar- spännande!:) Gamla schlagerdängor är väl aldrig fel, själv har jag skrålat ikapp med youtube och tommy Körbergs Stad i ljus från 88, som jag av någon anledning fick för mig att jag måste lyssna på pronto. Insåg efter en stund att jag inte bara sjöng för hunden utan även, via en öppen altandörr, för takläggarna som grejar med radhuset bredvid. Jag som är känd för att vara helt tondöv också. Hoppsan!:) Vi letar för övrigt kontorsstol här med, och nu blev jag redigt avundsjuk på ditt fynd jue!:) /tanja

2014-09-25 @ 00:21:56
URL: http://selmasgata.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback