I'm on the cover of a magazine!

Eller, nej inte jag men, min lilla sommarkatt Torpet är det. Vilken skön start på dagen! Instagramföljare (@littlemissfixit) kunde mitt under semestern se fotografen och frilanskollega Henke Petersson inklämd mellan kamera och torpväggar i mitt juliflöde då jag roddade och han plåtade. Nu finns den dagen, ett "hemma hos", alltså i trycksvärta genom tidningen Metro Bostad så ut och snappa ett ex! Det känns jättekul att öppna den flagnade blå stugdörren och dela med sig av massa tips och trix när det kommer till sommardrömmar så alla ni som har tjatat och inte får tag i pappersupplagan, kolla in nätversionen här - Metro Bostad Skåne (sid. 9-15).
 
Dessutom bjuder jag på morgonfrilla deluxe...
 
Foto: Skärmdump Metro Bostad Skåne, 2014-09-05

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Vad roligt, vilket fint reportage och ni har verkligen gjort ett bra jobb med er sommarstuga, så himla mysig och personlig är den, jag gillar verkligen soffan av pallarna som lätt kan göras om till gästsängar och ert sovloft med specialgjorde sängar, väldigt smart och snyggt. Jag gillar allt!!

Kram Victora

Svar: Åhh, tack snälla Victoria! Vad glad jag blir, tack för att du läser och kommenterar, roligt att du gillar!Kramkram
Little Miss Fix It

2014-09-05 @ 14:08:26
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback