Medan jag ägnar mig åt teknikaliteter

Hörrni vad tokigt det blev. Ibland hinner jag förbereda bloggen (fast oftast inte) när det hopar sig med jobb eller hektiska familjehelger och ladda lite förinställda inlägg. Döm om min förvåning när jag fick ett IG i blogguppdatering från en kär och välment väninna trots mina ansträngningar inför helgen som var. Det visade sig att ett inlägg aldrig publicerades, därav det ditramlade poddinlägget, och ett har gått upp i rök! Ogilla teknik som inte gör som jag vill. Så medan jag letar rätt på det borttappade inlägget så får ni njuta av ett av mina favoritcitat.
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja, ibland blir det inte som man tänkt sig. Mycket bra citat! :)

Svar: Nä, typiskt, men nu är ordning återställd :)
Little Miss Fix It

2014-09-10 @ 16:31:19
URL: http://minegensite.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback